X
GO
               
Update 2018: Digitalisering, effektivisering og kostnadsbesparelse

Update 2018: Digitalisering, effektivisering og kostnadsbesparelse

Skytjenester gjør livet enkelt for bedrifter og deres ansatte, og sparer både tid og penger. Fagseminaret Update 2018 satt fokus på fremtidens skybase...
Digital Index 2018 – Norge sakker akterut

Digital Index 2018 – Norge sakker akterut

Norge holder ikke samme digitaliseringstakt som våre naboland, og er forbigått av Sverige både på Visma sin digitale index og EU sin digitale Index. T...
Columbi løfter idretts-Norge opp i skyen

Columbi løfter idretts-Norge opp i skyen

Norges Idrettsforbund (NIF), Idrettens Regnskapskontor og alle særforbund og særkretser skal opp i skyen med Visma.net og Columbi. – Vi skal få en me...
Columbi dobler antall ansatte – vil være best på skyløsninger

Columbi dobler antall ansatte – vil være best på skyløsninger

Columbi er i sterk vekst og har nesten doblet arbeidsstokken i løpet av de siste 12 månedene. Dette inkluderer blant annet et oppkjøp av et regnskapsb...
En kunde av Columbi kan revolusjonere helsevesenet

En kunde av Columbi kan revolusjonere helsevesenet

Vet du hva som er linken mellom Columbi Micro, 600 høner og en væske som skal påvise ulike sykdommer når de testes mot blod på sykehus og laboratorier...
Bransjenytt, Seminarer og kampanjer
17

Columbi ble kåret til den Visma Partneren med best markedsføring i November

Publisert
Columbi ble kåret til den Visma Partneren med best markedsføring i November

Det må være lov å være litt stolt, og dele dette med nettverket når man får en hyggelig annerkjennelse. Vi synes det er veldig gøy å få en annerkjennelse på at det vi deler i digitale flater blir lagt merke til og engasjerer.
 

Fra Visma sin begrunnelse:

I november har dere produsert mye godt innhold både i form av tekst og video. Blogginnlegget der dere presenterer deres Visma.net trainee Christian Skuterud er et godt eksempel på dette. Her viser dere at Columbi Micro har økt satsningen på Visma.net og promoterer dere selv både som en attraktiv partner og en attraktiv arbeidsplass. Dere har også skrevet et fint innlegg om Digital Index 2018 der dere tydeliggjør hvordan politikere, Columbi Micro, andre IT-selskaper og generelle bedrifter må ta ansvar for å øke digitaliseringen.

I forbindelse med at dere landet Norges Idrettsforbund har dere tatt ut konseptet “ La Columbi ta deg til skyen” og opprettet en egen YouTube-kanal. Her sender dere blant annet økonomikonsulent, Davida Christensen, fra Norges Idrettsforbund og Adm.dir i Visma Software, Erlend Sogn, opp i seilfly. Dette er et morsomt og kreativt konsept, som hjelper dere å skille dere ut fra resten av partnerkanalen. Vi lo alle godt da vi så Erlend ta en “loop”.

Vil du også se Erlend Sogn, adm. dir i Visma Software, ta en loop? Klikk her da vel!

 

Her er noen stikkord for hva vi har fokusert på:

  • Vi satser på lokale arrangement. I november har vi hatt Update for våre kunder. Vi hadde også et eget arrangement her i Moss når det når det var lansering av digital Index. Det er viktig for oss å ha tette bånd til lokalt næringsliv, og å følge opp med lokale initiativer. Vi har her også et veldig fint samarbeid med andre partnere i regionen, blant andre Wican, Datatjenester og Datalink.
     
  • Vi satser på visma.net . Det er et valg vi har gjort. Det viser vi i rekruttering, hvilke kunder vi går etter og i markedsføring. Det er lettere å utarbeide gode budskap når man har et definert satsningsområde.
     
  • Vi har mye å fortelle. 2018 har vært et spennende år for oss, med nye store kundecaser, økning av staben. Vi har lagt vekt på å vise frem dette på nettisiden, sosiale flater, og vi sender også pressemeldinger for å holde lokalpressen oppdatert om vår utvikling. Moss avis har skrevet om oss før og skrev igjen i november. Det er gøy å føle at man blir lagt merke til lokalt.
     
  • Vi har noen fantastiske kunder. Ikke bare jobber vi med spennende selskaper, men også veldig hyggelige og velvillige mennesker. Som for eksempel at Davida Christensen sporty og velvillig var med opp i seilfly.

 

La oss fortsette i 2019

Det kommer også mye spennende fra oss i 2019. Vi kommer til å følge opp på digitale flater rundt hvordan det går når Norges Idrettsforbund, Norges største medlemsorganisasjon, skal opp i skyen. Vi tenker å etablere et konsept kalt "månedens kunde" hvor vi får løftet frem enda flere av de spennende kundene våre. Og vi tenker å fortsette med vekst, utvikling, lokalt samarbeid og lokale arrangementer. Og selvfølgelig ønsker vi å kunne gi best mulig service til kundene våre.

Ønsker du som kunde å bli løftet frem i digitale flater? Eller bli månedens kunde? Ta kontakt med oss.

Vi ønsker å kunne skryte mer av kundene, og løfte frem flere spennende kunder og prosjekter.

nyhetsarkiv
Søk i arkiv