NetVision
NetVision hjelper deg med å automatisere hverdagen
Integrasjoner til timeregistrering, utleggssystemer, ERP systemer, kostnadsfordeling, spesialrapporter eller tilsvarende
NetVision leverer en rekke tjenester til Visma.net plattformen
Vi skreddersyr det du har behov for:
Integrasjoner til timeregistrering, utleggssystemer, ERP systemer, kostnadsfordeling, spesialrapporter eller tilsvarende - ta kontakt for en hyggelig prat om dine ønsker og behov. Vi har en del standardprodukter som er i salg
NetVision løsninger for Payroll
NetVision Payroll+ Lønnshåndtering se video
NetVision Payroll+ PTS
NetVision Payroll+ K27
NetVision Connect
NetVision løsninger for ERP system
NetVision TimeSheet
NetVision Connect
NetVision Payroll+ Lønnshåndtering – Trinn/stige og Automatisk opprykk
Det er utviklet en nettbasert tjeneste som håndterer Lønnsstige og Lønnsgruppe med automatisk eller direkte opprykk.
Tjenesten driftes og oppdateres i skyen, og det kreves ingen lokal installasjon eller lokale oppdateringer. Tjenesten er tilgjengelig ved å logge inn i en webportal og støttes av alle moderne nettlesere. Ansatte og opplysninger hentes inn i webportalen via Payroll sitt API (uten bruk avfiler). I webportalen kan du holde styr på de ansatte via ansiennitets dato og vedlikeholde de ansattes lønnsbetingelser, samt oppdatere Payroll med nye betingelser ved lønnsjusteringer. *Beregning av og utbetaling av «etterbetaling» i etterkant av lønnsjusteringer styres i Payroll
NetVision tjenesten dekker samme funksjonaliteten som i tilleggsmodulen «Lønnshåndtering» i Huldt & Lillevik Lønn med enkelte utvidelser.
NetVision Payroll+ PTS (Pensjonstrygd for sjømenn)
NetVision Payroll + PTS er en skybasert tjeneste som leser ut data fraVisma.net Payroll og lager en ryddig oversikt over data som etter avstemming skal sendes til www.pts.no
Tjenesten driftes og oppdateres i skyen, og det kreves ingenlokal installasjon eller lokale oppdateringer. Tjenesten er tilgjengelig ved å logge inn i en webportal og støttes av alle moderne nettlesere. Ansatte og lønnsopplysinger som er relevante for PTS rapportering hentes sømløst inn i webportalen fra Visma.net Payroll sitt API
NetVision Payroll+ K-27 tjeneste til Payroll
Spar tid og effektiviser lønnsarbeidet med refusjon av sykepenger fra NAV
NetVision er en tjeneste som leser inn K-27 filen fra www.altinn.no ogoverfører data til Visma.net Payroll slik at refusjon av sykepenger blir med påneste lønnskjøring.
Tjenesten driftes og oppdateres i skyen, og det kreves ingen lokal installasjoneller lokale oppdateringer. Tjenesten er tilgjengelig ved å logge inn i enwebportal og støttes av alle moderne nettlesere. Ansatte og opplysninger hentesinn i webportalen via Payroll sitt API
Vi gjennomførte overgang til Visma Payroll og Visma Expense i løpet av noen få uker høsten 2022. Med god oppfølging og stødig veiledning fra Jens Erik Mjølnerød i Columbi gikk overgangen nærmest problemfritt og vi har i dag et intuitivt og svært godt system for både reiser/utlegg og utbetaling av lønn. Våre medarbeidere gir tilbakemeldinger om enkel føring i Expense og smidig tilgang til lønnslipper. Løsningen er dermed svært god i hele verdikjeden fra medarbeider, via leder for godkjenning til lønningsansvarlig
Jets Vacuum AS
Tusen takk for riktig god hjelp så langt med å hjelpe oss over i Visma Payroll og Expense. Vi har ikke fått tilbakemeldinger om noen feil på lønn etter at vi kjørte første lønn, og alle som har begynt bruke Expense er veldig fornøyd med dette systemet. Vi opplever måten du har ivaretatt oss på i denne prosessen som veldig bra og du har fulgt oss opp på en god måte som har trygget oss. Det var også dette vi håpet på og derfor vi valgte dere i utgangspunktet som leverandør.
Hoff SA
"Oslo Flaggfabrikk AS har gjennom flere år brukt Visma Business som regnskapssytem. Det er fleksibelt og brukervennlig system som følger med i tiden. I det senere har vi også supplert med Visma.net Payroll og OneStop Reporting. OneStop Reporting har en automatisert løsning som gir en unik innsikt i regnskapet, slik at man til enhver tid har full kontroll. Samtidig vil vi også skryte av Columbi Micro som leverer Visma produktene til oss, de er alltid på og holder oss oppdatert med siste nytt. Vi har et godt samarbeid, og de har en support avdeling som alltid er tilstede og bistår når det trengs"
Kundesitat Visma Business Flaggfabrikk
"Vi i Norwegian Hospitality Group er som såkalt et multibrand selskap - en svært kompleks og dynamisk virksomhet hvor mange ulike omsetnings- og kostnadsstrømmer fra ulike systemplattformer, som skal møtes i Visma Business. I møte med våre behov og promblemstillinger knyttet til Visma Business har vi en løpende dialog gående med Columbi Micro og vår relasjon til Columbi oppleves som særdeles verdifull. De er superenkle å komme i kontakt med og vi forholder oss direkte til mennesker. Responsen kommer raskt, de setter seg kjapt inn i problemstillinger (også ukjente problemstillinger) og løsningsforslagene er alltid konstruktive og konkrete. Som konsulenter er Columbi Micro et godt eksempel på at man får god verdi for pengene. Vi setter stor pris på Columbi Micro som vårt kontaktpunkt inn i Visma Business og vi har ingen intensjon om å gjøre noe annet enn å videreutvikle denne relasjonen"
Kundesitat Visma Business NHG
"Vi i Norwegian Hospitality Group er som såkalt et multibrand selskap - en svært kompleks og dynamisk virksomhet hvor mange ulike omsetnings- og kostnadsstrømmer fra ulike systemplattformer, som skal møtes i Visma Business. I møte med våre behov og promblemstillinger knyttet til Visma Business har vi en løpende dialog gående med Columbi Micro og vår relasjon til Columbi oppleves som særdeles verdifull. De er superenkle å komme i kontakt med og vi forholder oss direkte til mennesker. Responsen kommer raskt, de setter seg kjapt inn i problemstillinger (også ukjente problemstillinger) og løsningsforslagene er alltid konstruktive og konkrete. Som konsulenter er Columbi Micro et godt eksempel på at man får god verdi for pengene. Vi setter stor pris på Columbi Micro som vårt kontaktpunkt inn i Visma Business og vi har ingen intensjon om å gjøre noe annet enn å videreutvikle denne relasjonen"
Norwegian Hospitality Group